بن گویر: شمال «اسرائیل» به عصر حجر برگشته است-راهبرد معاصر

بن گویر: شمال «اسرائیل» به عصر حجر برگشته است

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خطاب به وزیر جنگ این رژیم گفت: قول داده بودید لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانید، اما اکنون شمال اسرائیل به عصر حجر برگشته است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۲۹۰

به گزارش راهبرد معاصر، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم گفت: شما قول داده بودید که لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانید، اما اکنون شمال اسرائیل را به عصر حجر برگردانده‌اید.

 

بر اساس این گزارش، بن گویر همچنین خطاب به گالانت افزود: به جای حمله به من در (شبکه اجتماعی) ایکس، حمله به حزب الله لبنان را آغاز کنید.

 

این اظهارات بن گویر در واکنش به سخنان گالانت است که او را خطری علیه «امنیت اسرائیل» خوانده بود.

 

گالانت طی سخنانی گفته بود که ایتمار بن گویر فردی بی‌مسئولیت و خطری علیه امنیت اسرائیل است اما رونین بار، رئیس شاباک به وظایف خود عمل می‌کند.

 

این سخنان گالانت بعد از آن ایراد شد که رئیس شاباک در نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و گالانت درباره گسترش پدیده «تروریسم یهودیان در کرانه باختری» هشدار داده بود.

 

«رونین بار» در جلسه شامگاه پنجشنبه کابینه این هشدارها را تکرار کرد و همین مسئله باعث خشم بن گویر و ترک جلسه کابینه و طرح درخواست استعفای رئیس شاباک شد.

 

گفتنی است که اختلافات بین مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوع تازه‌ای نیست و از ابتدای جنگ غزه تا کنون هر روز شدیدتر می شود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار